An. Lie 5th, 2022

2020-2022 m. Vilniaus Antakalnio progimnazija dalyvauja Erasmus+ KA2 projekte ,,Sveika mityba neturi ribų“/“Healthy eating knows no bounds“. Projekto dėka šių metų birželio 7-10 dienomis mūsų mokykloje lankėsi 12 mokinių iš Lenkijos (Knišino miesto) ir du juos lydintys mokytojai. Svečius pasitiko ir kartu su jais savo mitybos žinias gilino 7e klasės mokiniai.

Įspūdžiais dalijasi 7e klasės mokinys Rokas Joneliūkštis.

Antradienį mano klasė susipažino su mokiniais iš Lenkijos ir kartu atlikome lenkų mokytojo paruoštas užduotis, susijusias su sveika mityba. Pamokas lenkų mokytojas vedė anglų kalba. Pradžioje mokytojas mūsų paprašė traukti iš dubenėlio lapelius su mįslėm, kurias kitiems mokiniams reikėjo įminti, bet man jos nebuvo labai įdomios, nes pasirodė per lengvos. Po mįslių mus visus (kartu su lenkais) atsitiktinai išskirstė į 10 grupių. Užsiėmimų metu svečiai silpnai kalbėjo angliškai, todėl teko naudotis vertėju. Kai su komanda atlikome užduotį, mus išleido į lauką. Ten žaidėme krepšinį, futbolą, ėjome pavalgyti. Sugrįžus į klasę, mus supažindino su lenkų mokinių sukurta naujienų laida, kuri man buvo labai įdomi. Taip užbaigėme pirmąją dieną.

Trečiadienį mes patraukėme į Molėtus. Iš pradžių aplankėme Dubingių pusiasalį. Ten gražu, matėme laukus pienių ir kitų gėlių, tik buvo labai karšta, nes aš vasarai pasiruošęs nebuvau. Toliau autobusu pajudėjome prie Mindūnų apžvalgos bokšto, į kurį lipti buvo baisoka. Pavalgėme ir pajudėjome į Molėtų observatoriją. Važiavome trumpiau nei galvojau – apie pusvalandį. Muziejus buvo labai įdomus: su optinėmis iliuzijomis ir daug interaktyvių objektų. Muziejuje pažiūrėjome trumpą filmą apie visatos dydį, kuriam pasibaigus lipome į pačią observatoriją. Nulipę žemyn, ėjome į autobusą ir apie pusantros valandos važiavome namo. Taip baigėsi antroji susitikimo diena.

Ketvirtadienį mes darėme užduotis apie sveiką mitybą ir važiavome į Trakų pilį. Iš pradžių žiūrėjome vaizdo įrašą apie maisto grupes ir kaip jos visos padeda mums. Pirma užduotis buvo įklijuoti maisto produktus į jiems priklausančias grupes. Taip pat darėme projektą apie atsitiktinai pasirinktą maisto grupę. Pristatę projektus išvykome į Trakus. Pilyje mus pasitiko gidas, kuris aprodė pilies vidų ir ten esančius ginklus, šarvus, monetas ir kitus įdomius dalykus. Man viską apžiūrinėti buvo įdomu ir tikrai norėčiau grįžti. Aš ėjau kartu su savo draugais apžiūrėti senovinių monetų ir įvairių valgymo įrankių bei šautuvų, kardų, skydų. Galiausiai visi susėdome į pavėsinę pailsėti ir atsikvėpti nuo karščio, kuris tikrai mane ir kitus mano klasiokus smarkiai vargino. Galiausiai susėdome į autobusą ir grįžome į mokyklą apie 5 valandą.

Penktadienį veiklos vyko aktų salėje. Mums reikėjo sukurti savo restoraną ir atlikti užduotis su robotuku. Iš pradžių mokytojas mus suskirstė į 9 grupes ir davė lapus su tuščiu restorano meniu. Aš nupiešiau restorano logotipą, o mano klasiokė kartu su mokiniu iš Lenkijos užpildė meniu. Kurti restoraną man buvo smagu, mano nuomone, tai gera užduotis. Vėliau sekė užduotis su „Osmobot“: mums davė lapą su trasa ir robotą kartu su instrukcijomis. Aš beveik nieko nesupratau, teko dažnai prašyti pagalbos iš mokytojo ir mokinių iš Lenkijos. Visgi mano komandai pavyko atlikti užduotį. Galiausiai sulaukėme direktoriaus, kuris tarė atsisveikinimo žodį ir išdalino kiekvienam mokiniui iš Lenkijos po diplomą. Man Erasmus+ projekte dalyvauti labai patiko, smagu susipažinti su vaikais iš kitų šalių.

 


Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

 

Prisegti failai: