Vilniaus Antakalnio progimnazijos mokiniai Gvidas Jasmantas 8e, Adomas Reginis 8b, Ainis Berulis 8b, Adomas Svirbutas 8d, Ignas Jakubauskas 7e ir technologijų mokytojas Egidijus Lukaševičius gruodžio 4-5 d. dalyvavo „Robotikos mokykla“ organizuojamame hakatone jaunimui „Hack@Youth“. Hakatonas organizuotas kartu su partneriais Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija bei tarptautine Lietuvos-Izraelio gabių vaikų ugdymo programa „Gifted“.
Hakatonas (angl. hackathon)? Žodis yra dviejų angliškų žodžių „hack“ ir „marathon“ hibridas. „Hack“ naudojamas žaismingumo, įtraukimo, programavimo tyrinėjimo reikšme.
Renginio tikslas – generuoti idėjas naujiems skaitmeniniams įrankiams, kurie padėtų su jaunimu dirbančioms organizacijoms lengviau pasiekti jaunus žmones ir labiau įtraukti juos į savo veiklas. Tai renginys, kurio metu kompiuterių programuotojai ir kiti su programinės įrangos kūrimu susiję asmenys, įskaitant grafikos dizainerius, sąsajų dizainerius ir projektų vadovus, intensyviai bendradarbiauja kurdami programinės įrangos projektus.
 „Hack@Youth“ hakotono temos:
1. Kaip pasiekti ir įtraukti jaunus žmones į jaunimo organizacijų veiklas?
2. Sprendimai, skirti pagerinti darbo su jaunimu organizavimą.
3. Gamification (liet. sužaidybinimo) metodo pritaikymas jaunimo organizacijų veikloje.
4. Įrankiai, padedantys sudominti jaunimą robotikos mokslu ir/ar suteikiantys galimybę dalintis pasiekimais.
Hakatono dalyviai įvairaus amžiaus ( 14 – 30 metai) iš Lietuvos, Ispanijos ir Prancūzijos, susibūrę į komandas, kurė, grynino ir pristatė savo idėjas, praktiškai taikydami Design Thinking metodą, o juos konsultavo patyrę mentoriai. Geriausias idėjas pateikusios komandos buvo pakviestos pasinaudoti „Robotikos mokyklos“ laboratorija, o Vilniaus Antakalnio progimnazijos mokinių komanda užėmusi I vietą  laimėjo 1000 Eur, skirtą įgyvendinti savo pasiūlytai idėjai!
Mokytojas Egidijus Lukaševičius visas komandas konsultavo Jaunimo organizacijų veiklos klausimais.

Prisegti failai:

close