Pozityvaus mąstymo kūrimas

 

Metodas skirtas savęs tobulinimui ir pozityvaus mąstymo kūrimui

 

Reikalingos priemonės: užrašų knygutė, rašymo priemonė.

Eiga. Kiekvieną vakarą, po visų darbų, veiklų ir skiriant laiką sau rekomenduojama patogiai ir jaukiai įsitaisyti savo mėgiamoje vietoje. Pasiėmus knygutę ir rašymo priemonę pagalvoti ir užrašyti tą dieną 5-is gerus nutikusius dalykus. Tai gali būti smulkmenos arba reikšmingi dideli įvykiai. Pvz.:

 

2019-05-01

 

  1. Kolegos pagyrė naują paltą. Buvo malonu.
  2. Pavyko įvykdyti visus dienos planus.
  3. Maloniai džiugino saulės spinduliai grįžtant namo.
  4. Paukščių čiulbėjimas nostalgiškai nukėlė į vasarą, atostogas. Puiki relaksacijos akimirka!
  5. Naujas manikiūras džiugina akis!

 

Reguliariai rašant teigiamus įvykius, akimirkas yra programuojamas teigiamas, pozityvus mąstymas. Pradžia gali būti sudėtinga, tačiau vis toliau teigiamų dalykų pastebėsite daugybę!