Ankstų kovo 31-osios  rytą su grupe 8a, 6c ir 5a klasių moksleivių, keliomis mamomis ir technologijų mokytojais Edita bei Egidijumi leidomės į kelionę- į Lenkijos sostinę Varšuvą. Varšuva mus pasitiko giedru dangumi, apie 20 laipsnių šilumos, besiskleidžiančiais pavasariniais žiedais. Pirmiausia pasivaikščiojome po Varšuvos senamiestį ir susipažinome su pagrindinėmis miesto įžymybėmis: Švento Jono krikštytojo katedra, senąja turgaus aikšte, Pilies aikšte su Zigmanto II-ojo Vazos kolona ir kitomis įdomybėmis. Po pietų keliavome į vieną moderniausių Europoje technologijų muziejų – Koperniko mokslo centrą. Jame buvo ką veikti: per keletą minučių buvo galima išmokti groti muzikiniais instrumentais, pakilti į orą skraidančiu kilimu, atsidurti pačiame žemės drebėjimo centre, prabilti žvėrių balsais, pasigrumti su anakonda, sudalyvauti įdomiausiuose eksperimentuose. Pernakvoję viešbutyje, kitą rytą vykome į vieną gražiausių Europoje parkų ir rūmų ansamblį – karališkas Lazienkas, kurios dar vadinamos Rūmais ant vandens. Didžiuliame parko plote ieškojome sunumeruotų objektų, audiogidų pagalba klausėmės istorijų apie juos. Toliau vykome į  įspūdingo dydžio Varšuvos zoologijos sodą, kur 40 hektarų plote gyvena apie 500 skirtingų rūšių gyvūnų. Papietavę, apie 15.00 val. Lenkijos laiku, išvykome link namų. Grįžome pusę pirmos nakties, pavargę, bet kupini įspūdžių. Dar ilgai bus apie ką pasikalbėti ir ką prisiminti.