Gražią, šiltą ir giedrą pavasario dieną, balandžio 15, kartu su 4a klase išvykome į Trakus. Pakeliui gidė pasakojo apie šį gražų miestą, išvardijo didžiausius Trakų ežerus: Bernardinų, Galvės, Skaisčio ir Totoriškių.  Trumpai papasakojo apie Užutrakio dvarą. Būtent į šį dvarą pirmiausiai ir patraukėme. Pasivaikščiojome po jį, pasigrožėjome atsiveriančiais vaizdais į Trakų pilies pusę ir daug fotografavome. Vėliau visi vykome apžiūrėti Angelų kalno. Tai kalnas, ant kurio pastatyti 26 mediniai angelai. Kiekvienas susiradome labiausiai patinkantį angelą. Kadangi daug vaikščiojome ir bėgiojome, labai išalkome ir nekantriai laukėme, kada vyksime į Senąją Trakų kibininę. Kai sugužėjome į kibininę, užėmėme visą jos antrąjį aukštą. Ten valgėme labai skanius kibinus. Pasistiprinę keliavome Trakų pilies link. Apėjome Trakų pilį, pasiklausėme gidės pasakojimo apie ją ir kunigaikštį Vytautą. Po Trakų pilies pėsčiomis keliavome į šokolado sostinę – „AJ Šokoladas“. Čia sužinojome daug įdomių dalykų apie šokolado istoriją ir saldainių gamybą. Vyras, kuris vedė mums pamoką, buvo paruošęs daug klausimų. Už teisingus atsakymus gaudavome saldžių dovanų. Vėliau patys gaminome saldainius ir, žinoma, smaližiavome. Buvo labai smagu. Atsigaivinę ledais išvykome į Vilnių. Autobuse dalijomės įspūdžiais, aptarėme kelionę. Gidė pasakė, kad ji su žingsnių matuokliu pamatavo, jog mes Trakuose nužingsniavome pėsčiomis net apie 10 km. Kelionė buvo labai smagi ir įdomi. Padėkoję gidei ir mokytojoms, suorganizavusioms kelionę, išsiskirstėme į namus.